pora na papotki



Znalazłam ostatnio chwilę, by coś zrobić. Padło na postaci z "Adventure time" ("Pora na przygodę"). Przeczytałam ostatnio komiks, a i kolega wspominał o tym, więc pomyślałam, że wykorzystam to jako inspirację.


"Adventure time" to serial animowany emitowany na Cartoon Network. Odcinki trwają ok. 10 min, więc można obejrzeć w wolnej chwili i nie będzie to zbyt czasochłonne.Głównymi postaciami są człowiek Finn i jego przyjaciel pies Jake (potrafi przekształcać swoje ciało i je naciągać i w ogóle to jest super). Są oni bohaterami i walczą ze złem (uuuu, Lodowy Król). W krainie Ooo żyje mnóstwo absurdalnych postaci postaci (Królewna Balonowa, Słoniczka, Królewna Ognia, Beemo itp.). Ja mam dwie najbardziej ulubione bohaterki i są nimi wampirzyca Marcelina oraz KGK - Królewna Grudkowego Kosmosu (uwielbiam polski dubbing do tej postaci, głosu użycza jej Jarosław Boberek i jest świetny).

A teraz, w jaki sposób postanowiłam wykorzystać moją inspirację: filcowe naszywki na kapcie.


Rzeczy które wykorzystałam widoczne na zdjęciu. Jeśli chodzi o postaci Grudki i Marceliny to narysowałam je na podstawie obrazków i dostosowałam to koncepcji.

Wzór można wydrukować, jeśli ktoś chce z niego skorzystać. Niestety musi być zdjęcie, ponieważ od dłuższego czasu nie działa mi skaner, bieda.
Wycięłam papierowe postacie, przyłożyłam do filcu i również wycięłam. Następnie wycięłam osobno głowę Marceliny, by móc ją wyciąć z jasnego filcu.
Tak się prezentują z wyszytymi buziami. Grudka była robiona z innego filcu niż Marcelina i się trochę zmechaciła.
Na koniec naszyłam na papotki. Nie miałam niestety nitki w kolorze KGK i użyłam czarnej, co nie do końca dobrze wygląda, ale na Marcelinie nic nie widać. Na ostatnim zdjęciu nie ma białego tła, bo zostało w domu (jakkolwiek to dziwnie brzmi).

Podsumowanie inktoberowego wyzwania przy najbliższej okazji. A wy oglądacie "Adventure time"? ;)

Komentarze

  1. Super inspiracje kochana!
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę, z pewnością zostanę z Tobą na dłużej. ♥
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru ♥

    Zapraszam także do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Chętnie również zaglądnę do ciebie. ;)

      Usuń
  2. Ojej, jak czadowo i kreatywnie! :D
    "Adventure Time" kiedyś oglądałam i nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kapciochy kojarzą mi się z jesienią i zimą ;)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy- naprawdę super. Ja niestety nie oglądam, ale za to obserwuję Cię :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło. piękne papotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne, no naprawdę brawo :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na ozdobę kapci czy innych rzeczy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka byłaby nimi zachwycona! Uwielbia ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam, że sama to zrobiłaś i nie ucierpiałaś :D Ja jestem taką ciapą, że pewnie bym się pokaleczyła i ostatecznie wykrwawiła.
    Świetnie Ci to wyszło :)


    Co do Riverdale to byłam w kryzysie i chciałam szukać spoilerów hahahaha.
    http://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham tego typu kapciuszki! chodze w takich przez caly rok- moje ulubione ;p

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/dress-kalina-kocemba.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym serialu, ale nigdy nie oglądałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeejku, ale to słooodkie :P Uwielbuiam postacie z tego serialu, bo są słodkie, ale jakoś nigdy go nie oglądałam :/


    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny
    http://vikk-vika.blogspot.com/2017/11/swieta-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten serial :D Ciekawy pomysł na papotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to niezwykły wygląda bloga! Bardzo mi się podoba. O tak, Pora na przygodę to niesamowita rzecz. Oglądałam i również czytałam komiksy, dlatego nie dziwię się, że zainspirowałaś się tym! O tak, Jake jest superowy, uwielbiam jego teksty! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;* Również pozdrawiam. ♥

      Usuń
  15. Te kapcie to hit, musze je wykonać. Są przeurocze ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

batmanie to batsygnał

zrób sobie spiderderpa